پالت پلاستیکی

ساخت وبلاگ

انبار های بسیار بزرگ در سطح ایران وجود دارند که جابه جایی کالا درآن ها بسیار زیاد است. شرکت هایی که در سیستم جابه جایی شان از پالت پلاستیکی استفاده می کنند هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهند و همچنین سرعت کار را بسیار بالا می برند . پالت پلاستیکی همانند اسب های کاری می مانند. آنها برای کارهای بسیار و مداوم ساخته شده اند پالت پلاستیکی دايما در حال جابجایی پرتاب شدن به کنار و افتادن قرار می گیرد. پالت ها نقش پشتیبانی حیاتی را در جابجا کردن اکثر کالاها ایفا می کنند.

پالت پلاستیکی همانند چسب با کارخانه جات شرکت های پخش تولیید کنندگان و صنایع لجستیکی اتصال خورده است و بدون پالت پلاستیکی زنجیره تامین عمل نمیکند. کیفیت و نوع پالت ها به خیلی فاکتور ها مثل زمان حمل ایمنی کیفیت محصول و هزینه ها بستگی دارد. پالت ها در اشکال با سایز و مواد مختلف عرضه می گردد.

انتخاب درست در خرید پالت پلاستیکی فرایند اجرا و حمل و نقل را بسیار هموار می کند اما اگر انتخاب بدی در مورد پالت داشته پاشیم علاوه بر هزینه های غیر قابل توجیه مشکلات را نیز افزایش می دهد . می شود مثالی در انتخاب نا مناسب پالت زد ؛ مثلا در صورت انتخاب پالت نامناسب باعث از دست دادن محصولات تولیدی می شود.

در بعضی از صنایع انتخاب پپالت پلاستیکی به محصول پایانی بستگی دارد به عنوان مثال در صنایع غذایی نوشیدنی و دارو سازی معمولا از جک پالت برای حمل و نقل استفاده می کنند و آن ها از پالت های جک خور همیشه استفاده می کنند اما در صنایع پتروشیمی فقط از پالت های لیفتراک خور استفاده می کنند.

انتخاب هوشمندانه در پالت :

بعضی شرکت ها انتخاب پالت پلاستیکی هایشان به انبارش و سیستم های پخش شان بستگی دارد.

در بعضی موارد دیگر مصرف کنندگان پالت جنبه های مثبت و منفی یک پالت را می سنجند و بعد تصمیم به انتخاب پالت با توجه به نیازشان انجام می کنند.

چوب یکی از سنتی ترین از انواع پالت میباشد و همچنین به عنوان محبوب ترین نوع .

پالت های چوبی از عمر خوبی نسبتا برخوردار هستند و همچنین قدرت کافی جهت حمل یک تن کالا را دارد و از همه مهمتر قیمت پایین تری نسبت به پالت پلاستیکی یا پالت فلزی و آلمینیومی دارد.

اما از نکته های منفی آن می توان به مواردی مثل آتش سوزی عدم رعایت بهداشت و پوسیدگی اشاره کرد .

اکثر کمپانی ها از پالت پلاستیکی 4 طرفه استفاده می کنند پالت 4 طرفه یعنی از هر 4 طرف آن بتوان پالت را با لیفتراک جابجا کرد.

پالت پلاستیکی...
ما را در سایت پالت پلاستیکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین palletmabna بازدید : 424 تاريخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 ساعت: 14:24

پیشنهاد میکنیم عزیزانی که قصد خرید پالت پلاستیکی ارزان دارند و یا احتیاج به استفاده کوتاه مدت از پالت پلاستیکی دارند، به جای تهیه پالت پلاستیکی نو و نامرغوب، پالت پلاستیکی دست دوم تهیه کنند.  زیرا با هزینه کمتر می توانند پالت پلاستیکی نوع مرغوب و با کیفیت را تولید کنند. توجه داشته باشید شما بعد از مصرف پالت پلاستیکی دست دوم خریداری شده میتوانید آن ها را به خود شرکت پالت پلاستیکی ما بفروشید زیرا شرکت آریا پلاستیک اقدام به خریداری پالت پلاستیکی دست دوم نموده است.

پالت پلاستیکی...
ما را در سایت پالت پلاستیکی دنبال می کنید

برچسب : خرید پالت پلاستیکی دست دوم,فروش پالت پلاستیکی دست دوم,خرید پالت چوبی دست دوم,فروش پالت چوبی دست دوم,خرید و فروش پالت چوبی دست دوم,فروش پالت چوبی دست دوم شیراز,خرید و فروش پالت پلاستیکی دست دوم, نویسنده : امین palletmabna بازدید : 550 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 13:49

پالت پلاستیکی معمولا از مواد پلي استايرم استحكام اين پالتها در مقايسه باپالتهاي چوبي و فلزي كمتر است . پالت پلاستیکی هم بصورت يكبار مصرف جهت بسته بندي كالاو تبديل آن به واحد بار در فعاليتهاي صادراتي و حمل و نقل به مسافتهاي طولااني مورد استفاده قرار مي گيرد . اين نوع پالت به دليل قابل استرليزه شدن در صنايع غذايي كاربرد دارند همچنين در شهرهاي جنوبي و شمالي به دليل مرطوب بودن هوا قابل استفاده مي باشند . امروزه شرکتها برای صرفه جویی در هزینه به جای خرید پالت فلزی ، در انبارهای خود از پالت پلاستیکی استفاده میکنند. پالت های پلاستیکی که از جنس پلاستیک با الیاژهای مختلف است برای استفاده در انبارها مناسب میباشد و مزایای خواص خود را دارد . پالت های پلاستیکی زنگ نمیزنند و این خصوصیت پالت پلاستیکی را به بهترین ابزار جهت استفاده شرکتهایی نموده که در مجموعه محصولات بهداشتی میباشند. اما پالت پلاستیکی هم مشکلات خواص خود را دارد و به مرور زمان تخریب میشود و بعد از شکسته شدن به طور کامل از کار می افتد و قابل تعمیر نمیباشد. از پالت ها می توان در کلیه حمل و نقل های شهری و همینطور مراکز صنعتی و غیر صنعتی استفاده نمود. از جمله این مراکز عبارتند از : مراکز بارگیری و اسکله ها، سرد خانه ها، مراکز تهیه و توزیع محصولات کاغذی، صنایع مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی و انبار های نگهداری کالا و … نام برد.

مزایای پالت پلاستیکی :

حفاظت از محیط زیست

خاصیت ضربه گیری و مقاومت بیشتر

مقاوم در برابر تغییرات جوی و دما

استفاده از رنگ بندی های متنوع به منظور تفکیک مواد، حمل و نگهداری

قابلیت شستشو با انواع شوینده ها

خوش فرم و زیبا

عدم نفوذ و تمرکز حشرات و جوندگان

بارگذاری متناسب با ابعاد متغیر

قیمت مناسب

پالت پلاستیکی...
ما را در سایت پالت پلاستیکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین palletmabna بازدید : 540 تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 ساعت: 13:20

پالت چوبی یک انتخاب سنتی می باشد اما با پیشرفت صنعت پلاستیک در ایران و جهان پالت پلاستیکی دست دوم هم به عرصه حمل و نقل کالا وارد شد و یک انتخاب قابل قبول می باشد.

در مقایسه پالت چوبی و پالت پلاستیکی دست دوم  خرابی کمتری نسبت به پالت چوبی دارد و جراحات کمتری به کارگران وارد می کند و همچنین طول عمر بالاتری دارند اما بعضی از شرکتها هنوز به این فواید نرسیده اند و مقداری زمان می برد تا متوجه شوند که استفاده از پالت پلاستیکی نوعی سرمایه گذاری است.

اگرچه پالت پلاستیکی دست دوم  گرانتر از پالت چوبی می باشد اما آن ها مستحکم تر با دوام تر و سبکتر از پالت چوبی میباشند همچنین آن ها دافع آب (ضد آب ) مقاوم در برابر آتش وتجدید پذیر می باشند.

همچنین آنها به دلیل عدم شکستگی و نداشتن میخ و چوب شکسته صدمات کمتری در انبارهای کالا به محصولات و کارگران وارد می کنند .

همچنین پالت پلاستیکی دست دوم  به دلیل اینکه می توان اسم شرکت ها را روی آن حک کرد و رنگ آن را نیز تغییر داد کمک شایانی در زنجیره تامین و پخش در تمام دنیا نموده است .

همچنین یکی از مزایای دیگر پالت پلاستیکی دست دوم  این است که حافظ محیط زیست می باشد و مانع قطع درختان می شود که برای ساخت پالت چوبی به کار می رود.

پالت پلاستیکی...
ما را در سایت پالت پلاستیکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین palletmabna بازدید : 348 تاريخ : يکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت: 13:25

حشره ماده از جاهای کثیف و آلوده خیلی خوشش می آید. معمولا در درزها یا محل وصل شدن تخته پالت به همدیگر تخم میگذارند در چایی که همیشه پر از گرد خاک است. بهار و اوایل تابستان وقتی است که باید گوش به زنگ بود. چون همان وقتایی است که این حشرات موذی تخم ریزی می کنند. مهم ترین کاری که میشود کرد تمیز نگهداشتن پالت های چوبی و یا گندزدایی باکس پالت پلاستیکی است. اگر مقدار حشره زیاد باشد و مبارزه جدی تری بخواهد باید به نیروی کمکی متوسل شد.نیروی کمکی همان کارشناسی سمپاشی و یا شرکتهای گندزدایی پالت است که از عهده تار و مار کردن حشره ها به خوبی بر می آید و نسل آنها را منقرض می کند.می گویند این حشرات مخصوص چوب که از خانواده سوسک ها هستند عمر یک ساله دارند اما نوزاد آنها می توانند چندین سال لای درز باکس پالت پلاستیکی پنهان بمانند و متاسفانه همان موجود خبیث تازه از تخم در آمده است که پالت را از بین می برد.پالت چوبی را باید از شر چهار حشره خرابکار و مزاحم نجات داد.

گرما و تاثیر ان بر روی باکس پالت پلاستیکی

برای پیشگیری از صدمه دیدن باکس پالت پلاستیکی بهتر است درجه حرارت محیط را کم کم اضافه کنید تا ظرف یک هفته به تدریج به درجه مطلوب برسد. مهمتر اینکه رطوبت محیط را زیاد کنید. رطوبت محیط اگر بین 50 تا 65 درصد باشد خیلی خوب است. در ضمن پالتها را نباید نزدیک به در یا پنجره که مرتب باز و بسته می شود قرار بدهید. *نهوا مراقبت از پالت گرمای مطبوع دشمن پالت های چوبی است.اگر به پالت های چوبی به موقع رسیدگی نکنید بعد از مدتی شبیه به کندوی زنبور عسل می شوند.پس احتیاج به قوای کمکی دارد تا سالم بماند به این ترتیب پالتهای چوبی که ممکن است در شرایط طبیعی قرن ها دوام بیاورند در مدت نسبتا کوتاهی آسیب می بینند و اگر به آنها رسیدگی نشودغیر قابل استفاده می شوند.

اما بهترین روش برای گندزدایی باکس پالت پلاستیکی استفاده از گازی به نام متیل بروماید میباشد که پالتها را ضدعفونی میکند، تمامی شرکتهایی که کار ضدعفونی و گندزدائی پالت را انجام میدهند باید دارای گواهی گندزدائی از اداره بهداشت را داشته باشند.

پالت پلاستیکی...
ما را در سایت پالت پلاستیکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین palletmabna بازدید : 356 تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 15:04